onsdag 7 maj 2008

Inget internet...men dock ner lite i vikt!

Fasen också. Nu har jag inte internet hemma på en vecka. Och vet ni hur det gick till ...suck. Jag ringde till telia igår och var lite småsur på supporten eftersom jag hade grejat halva dagen för att försöka få ordning på fanskapet. Iallafall så höll jag på att dividera fram och tillbaka med supporten för att försöka lösa problemet och efter ett bra tag på telefon så säger han " jaha men vet du vad jag ser nu, du har en obetald faktura så ditt mobila bredband är avstängt". Oj oj,,,snacka pinsam situation. Räkningen var betalad dagen innan men det tar minst 5 arbetsdagar innan det kommer igång igen. Så nu får jag sitta här på skolan och göra mina internetärenden,,,,lätt för en internetknarkare av stora mått! HAHA....
Men ni vet ni vad...imorse stod vågen på 72 (eller strax strax över om man ska vara petig). Skitgott ju!
Om ni undrar över gårdagens bilder utan text så blev inte inlägget klart för att internetblev segare och segare. Jag hade tänkt att lägga upp en himla massa vara-ute-i-naturen-bilder men så bidde det inte. På bilderna som iallafall laddades upp ser ni mig och Calle på utflyckt vid sumpafallen. Såna härliga naturupplevelser ser vi till att få med jämna mellanrum. Idag ska vi ut på en annan liten skogspromenad och eventuellt låta Jenny få prova lite golf...haha...Ser verkligen fram emot det.
Här kommer iallafall en bild som jag lånat från Erika L:s facebook. Vi var några stycken som var på en trevlig valborgspicknick. Jättekul (fast jag blev nog en aningens för berusad *skämms*)






Inga kommentarer: