lördag 14 juni 2008

Älskar älskar älskar,,,men tänker för mycket.


Ja jag vet,,jag är verkligen oförskämt dålig på att skriva här. Fy fy för mig. Skulle kunna skriva som jag brukar att dagarna har så mycket annat på schemat. Dels är det sant men dels så är mitt huvud fyllt av andra tankar som snurrar jämt jämt. Jag har förstått genom att prata med andra att jag tänker alldeles för mycket. Ja det kan ju låta positivt och bra men det är det inte alltid. Jag analyserar sönder allt in i minsta molekyl. Vad betydde det, vad menar han nu, älskar han mig än, är jag lycklig/olycklig, hur ska jag leva mitt liv, vad saknar jag osv osv om och om igen. Varför varför kan jag inte tillåta mig själv att bara slappna av, inte tänka eller analysera en massa och bara vara lycklig över alla de bra och fina saker som faktiskt finns runt om mig?
Jag som trodde att alla mina bekymmer skulle försvinna med kilona. Jo jo,,,Livet är mycket mer komplicerat än så. Det jag varit med om har väl bara tryckt ner självkänslan och självförtroende ner till fotknölarna. Och jösses vad jag längtar efter att det ska ändras. Jag vill njuta,älska och bara vara! Ibland undrar jag om jag tappade bort mig själv på vägen nånstans. Kanske kan du älskade vän hjälpa mig att hitta tillbaka?

vikten pendlar mellan 71-72 nu istället. Har varit grymt dålig med maten, slarvat som aldrig förr. Jag skämms som en hund över att erkänna det men så är det. Men jag har inte gett upp att komma i form igen. Denna veckan hoppas jag kunna träna minst 2 gånger trots att jag jobbar varje dag. Det måste gå på nåt vis.








Inga kommentarer: