måndag 18 februari 2008

Min kära internetkompis Linda påpekade häromdagen " Din blogg håller på att damma igen". Hehe,,,insåg att det var dags att köra en liten uppdatering här inne. Men först några korta ord om varför jag inte skrivit. Har helt enkelt varit helt ur gängorna,deppig och håglös av flera anledningar.
Men nu till tillkännagivandet vi alla väntat på (eller?;-) haha).... Jag stod still i vikt i över en månad men nu på en vecka har jag tappat ytterligare 2 kg. Jippi jippi hurra hurra.....Nu väger jag
76 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och med det så är det bara 9 kg kvar tills målvikten är nådd (som är 67 kg). Känns så jävla bra och känner mig finare än nånsin innan. Även om all jävla hud kan dra åt ******* (oj så får man väl kanske inte skriva). Likaså tuttsen ser ut som något som Frankenstein ( ja den där galva vetenskapsmannen som skapade en annan söt figur) har skapat. Men det ska åtgärdas. Faktiskt jag är bara 25 år , jag kan inte gå runt och se ut som gammelfarmor Agda 95 år när jag är nöjd med resten. Till och med min kära dotter säger att mamma har bröst som går ner på knäna. Illa ....haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen lite blogg =) 76 fan vad nice...!! Jag vägde 85..men det tar sig ialf =)..Mejlat bilder till kirurgen nu..hoppas på op den 25.e april =) E ju ändå rätt snart =)..Hoppas på tätare blogg framöver ;-)
lindalosliv.blogg.se