onsdag 16 januari 2008

Behöver bara avreagera mig lite

Alltså jag vill bara skriva det eftersom jag inte kan säga det direkt till dig (och jag tror inte ens du bryr dig så mycket om mig och mitt liv att du ens bryr dig om att läsa min blogg)....
Men Johan,,JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG PÅ DIG OCH DITT BETEENDE!! Du fattar inget och kommer säkert aldrig att göra. Jag trodde vi var vänner men jag hade tydligen fel..:-(

För att köra på samma tema så kan jag skriva några ord till de som finns i min närhet:

Therese: Ah,,inte lura med min till Blå dörren sådär. Kostar bara en massa pengar och inte får jag den där doggy bagen till all mat som blir över. Men vi hade himla trevligt, även i butikerna efteråt.
Ann:Brun som en pepparkaka och söt som godis som vanligt..:D. Imorn blir det bugg !!
Daniel: Varför varför svarar du inte på mina sms?Du ska ju också med på bugg imorgon.Är du lite sur på mig av nån anledning?:-(....RING MIG!!!
Fredrik: Tack för en sååå trevlig kväll igår. Du är en ljusstråle i mitt liv..
Mamma: Jag saknar dig och behöver ditt sällskap. Ska skaffa fast telefon i veckan så vi kan ta upp vårat tjatande.
Niklas: snart blir det badminton grabben. Ska kolla upp halltider imorgon, promise!

Oj vad jag svamlar. Höll ju på att glömma vad jag egentligen skulle skriva här idag.
Nu väger jag 78 kg!!! Det går ju riktigt riktigt bra just nu. Bara 11 kg kvar till målvikt...

Inga kommentarer: