onsdag 9 januari 2008

hipp hipp hurra för Luna har sprängt 80 kg-gränsen idag!











Girls and boys, ,,ladies and gentlemen.....låt mig presentera denna 79 kg lätta tösabit...Luna is back inte the game...hehe...
För att fira det största delmålet hittills (att nå under 80 kg) ska jag lägga ut en liten bildkavalkad. Ja det är fortfarande mest ansiktsbilder och ja de är tagna av mig själv med mobilen. Men ändå,,,
Annars då...vad händer i mitt lív just nu?
Jag bor i min söta lägenhet sen 2 veckor tillbaka. Trivs faktiskt riktigt bra. I början höll ensamheten på att förgöra mig men man vänjer sig faktiskt riktigt snabbt. Och nu så anläde mitt mobila bredband idag med så nu kan jag börja leva ett relativt normalt liv igen,,,hehe.
Vidare har jag anmält mig till en kurs i afrikansk dans och en gympakurs för saga (vet faktiskt om det meningen att jag också ska studsa omkring, det ger sig på Lördag)...Jag gav en vän ett löfte på nyår att jag ska ha ett år som är totalt tvärtemot 2007 som bara var massa otur och tråkigheter...jag ska göra nya saker, skaffa nya vänner och må så mycket bättre.



1 kommentar:

Unknown sa...

Du är så duktig! :)