måndag 14 januari 2008

För att citera tönten på tv "Hello bloglovers"








Idag har det varit en bra dag. Är glad och uppåt. Kanske har det lite med att göra en liten grej som hände när jag var och fikade med mina klasskamrater i skolan idag..*ler lite smått generat*...Vi var väl en så där 5-6 stycken i cafeterian. Den ena tjejen sitter och tittar på mig länge och utbrister " men jävlar va snygg du har blivit. Du blir ju snyggare och snyggare för varje dag som går. Du ser ju ut som en fotomodell. Du blir inte bara smalare utan dessutom snyggare för varje gång vi ser dig. Du har dessutom jättefin hud" Sen höll dom andra med och sa till mig att det var några som hade pratat om att jg hade blivit så söt och snygg. Shit, jag blir såååå generad av såna här komplimanger. Till slut är det så jag bara vill hålla för ansiktet och öronen för jag vet inte vad jag ska svara. Men så klart blir jag jätteglad. Det känns så bra för självförtroendet även om jag har lite svårt att hantera komplimanger (är ju för tusan inte van).
Ja i Lördags hade jag inflyttningsfest med.Vi hade jättekul även om vi inte var så många. Käkade buffalo wings, grönsaksstavar av diverse slag med olika dipsåser. Sen hade jag lite kakor,chips och en efterrättsgrej som var så där halvlyckad...hehe.Vi drack en aning vin (kanske lite merän en aning iof), lekte sanning och konsekvens (supertöntigt och superroligt), hade frågesport och var allmänt tramsiga. Bilderna är rätt suddiga, men jag lägger dom här ändå.




Ja jag får inte riktigt till det med texter till bilderna. Men detta är de bilderna som inte var så suddiga att de inte gick att titta på.

Inga kommentarer: