torsdag 10 april 2008

inget vettigt att rapportera...jag bara "go with the flow" för tillfället

Åhhh det är så jädrans fint vårväder ute. Men kan inte gå ut eftersom snuttan ligger och sover gott i sin säng. Men jag känner mig nåt fruktansvärt sällskapssjuk idag och längtar nåt enormt efter att göra nåt kul. Men vad kan man göra när man inte har en spänn på kontot att avvara? Jo jag gör som jag brukar,,,jag drömmer om vad jag VILL göra. Skulle vilja gå och klippa mig, köpa lite ny hennafärg till håret, köpa lite mineralsmink från USA, lite nya underkläder och vanliga kläder. Sen hade jag känt mig redo för våren. Hade velat köpa lite fina vårkläder till stumpan på HM och Lindex med som har fått in massa fina kläder till de små i år.
Vikten då ,,,,ja,,,jag har inte rört mig ett dugg neråt. Nu på kvällen visade vågen på 74. Förhoppningsvis iaf ett halvt kg mindre imorgon på morgonen. Men neråt vill den helt enkelt inte just nu. Men jag känner mig hyffsat nöjd ändå. Jag har ju som jag redan erkänt fuskat en hel del på sistone. Har dessutom fått körtelfeber och kan därför inte träna på ytterligare några veckor. ...*suck suck*...
Skulle verkligen behöva en uppfräschning med både de där inköpen, mer träning,nya och fler aktiviteter (även ihop med dottern såklart), och kanske lära känna lite nytt folk.
Just nu ligger mycket på is pga min fruktansvärt skrala ekonomi. Jag har helt enkelt inte råd att göra nånting. Men nästa vecka blir det fotografering och besiktning av huset så förhoppningsvis ligger huset ute i slutet av nästa vecka. Sen blir det antagligen lite ljusare ekonomiskt.

Newsflash:::::::::::............
  • Har du bilder på fina bröst? Maila dom till mig...!Haha,,,kanske har du hittat bilder på bröst med fina former på nätet (opererade eller oopererade) ,,,samlar på mig inför framtids bröstlyft.
  • ska skaffa en gästbok till den här sidan,,,
  • www.naturkompaniet.se (friluftsprylar) och www.tradera.se (annorlunda vackra inredningsdetaljer är det som eftersöks) är hemsidorna som besöks mest just nu.
  • fortsätter kampen mot de jobbiga känslorna,,,funkar bra de flesta dagar men ibland känns det som att vara tillbaka på ruta 1.

Inga kommentarer: