tisdag 1 april 2008

Skola,städning,Saga,Calle, Pengabesvär, slarv med mat och träning, mer skola,städning and so on and on forever






Har inte skrivit på ett tag. Som vanligt har jag haft fullt upp med skola,barn,hund,lägenhet mm. Det är så rysligt mycket att göra med c-uppsatsen att jag håller på att gå under vissa dagar. Sen är det ju så mycket mer att göra nu när jag bor själv i lägenhet utan sambo som avlastar med matlagning,städning och dottern mm. Men jag trivs ändå himla bra med mitt liv just nu. Funkar bra att ha dottern varannan vecka (även om jag saknar mig fördärvad vissa dagar den veckan jag inte har henne hos mig). Har ju även Carl i mitt liv numera som gör även de mörkaste av dagar bra och glada....(puss på dig min älskling)....


Desto värre går det med vikten. Har verkligen haft en riktigt monster-pms-period och är megasvullen....Jag har gått upp 1,5 kg.Antingen kan jag ju inbilla mig att det beror på ovan nämda pms eller så kanske det är så att jag har slarvat en del sen jag träffade Calle....aja baja på sig Jenny!!!!

Har ju inte kunnat träna något heller eftersom jag har haft en succesivt tilltagande yrsel som kommer framförallt efter träningen. Allt är frid och fröjd under själva träningen men när jag stretchar efteråt så svartnar det nästan för ögonen. Sist fick jag ta tag i en främling för att inte dimpa i golvet. Är rädd att det har med en brist på vitamin B12 att göra (vanligt efter operationen). Ska kolla upp detta på vårdcentralen i veckan. Så träningen har minst sagt luggit på is. Sen har ju inte sjukdomarna varit skonsamma mot mig eller Saga heller. Det har varit magsjukor, förkylningar, bihåleinflammation, osv osv...Hoppas innerligt att komma igång med träningen nästa vecka igen.

Så summan av kardemumman av Lunas liv för tillfället är: fattig som en kyrkråtta, pluggar jämt känns det som, alltid mängder att göra på min "to do-list", vikten ser inte alltför bra ut och likaså vikten, men ändå på bra humör för att jag har Saga,Calle och andra snälla människor i min närhet..

för omväxlings skull lägger jag inga bilder på mig själv här utan på min underbara dotter (vilket jag inte heller gör vanligtvis helst gör pga stöldrisken av bilder,,,,)Men honär ju så bedårande,eller hur?






Inga kommentarer: