söndag 9 december 2007

oh what a sunny day.....

THOHOOOO,,,,vet ni vad? vet ni vad? vet ni, vet ni,,,vet ni,,,,,,JAG HAR FÅTT LÄGENHET I TVÅÅKER. Oj oj jag är så glad att jag knappt vet vad jag heter. Jag sökte en lägenhet och satsade järnet på att jag skulle få den trots många sökande. Så nu slipper jag flytta till Falkenberg, Saga slipper byta dagis, jag slipper få 4 mil extra att köra varje dag, lägenheten är både 10 m2 större och mycket finare till samma pris. Såå underbart lättad jag känner mig, ville inte alls byta stad. Hade vi flyttat dit hade lillan fått byta dagis och sen hade jag avrit tvungen att fortsätta söka lägenhet inne i varberg och ahde jag då fått det hade hon fått byta dagis igen. Ja ni förstår ju, inte alls bra för en liten 3-åring att behöva gå igenom allt det upp på det som redan sker i hennes omgivning. Det här blir så mycket mer smärtfritt.
*ler ett riktigt soligt leende så jag hoppas hela bloggen lyser upp av min entusiasm*

Inga kommentarer: