måndag 3 december 2007

Har jag en lapp i pannan (nån som kan se?),,,vääldigt underligt det här

Tror jag gjort nåt dumt. Började ju med penicillin förra veckan men sen skulle jag ut i helgen så jag tänkte att eftersom jag mådde så mkt bättre och man inte ska kombinera alkohol och antibiotika så slutade jag med kuren (egentligen bara tänkt ett litet uppehåll på lördagen) men sen var var det omöjligt att börja igen med de där mördarstora tabletterna (jag HATAR stora tabletter). Och nu känner jag att jag börjar få ont i halsen igen *snyftar*.....fuck va dum jag är.

Lite andra roliga saker jag gjort sen jag skrev sist:
Torsdags förra veckan: Dejt med en underbar person. Verkligen såå trevligt. *saknar*
Fredag: Ja vad tusan gjorde jag då,,,hm,,,
Lördag: Röjde som tusan hemma. Städade och julade lite. Sen var jag på Sexparty (homeparty alltså hehe) i Unnaryd med Malin och Malin. Sen åkte vi till Halmstad och gick på värsta rave/dunka dunka-discot på Mårtensson. Har nog aldrig dansat så mycket någonsin. Och en sak till som är helt nytt för mig var,,,,(oj nästan pinsamt att skriva det ju) att det var så många (helt ärligt alltså) killar som flirtade med mig. Vet inte hur många som ville bjuda på drinkar, 2 personer som frågade efter tfn-nummer, en som frågade 4 ggr om jag inte kunde följa med honom hem, ett antal som försökte tafsa (usch) och en som försökte kyssa mig (dubbel-usch), 2 personer sa att jag var så söt/vacker och många fler som bara log fånigt och ville dansa med mig. Ja vad ska man säg...jag undrade om jag hade en lapp i pannan där det stod "villig" eller nåt...*kliar mig i huvudet*...för jag är ju inte vacker, söt och allt det där. Jävligt underligt det här. Men såklart ganska roligt med, vem vill inte ha bekräftelse på att man duger?

Inga kommentarer: