tisdag 27 november 2007

Tyck synd om mig,,,jag är sjuk.....IGEN...

Är sjuk som attans. Jävla fucking helvete också. Jag som var magsjuk för bara en vecka sedan har nu åkt på sjukdom nr 3 för den här månaden. Det började i söndags med feberfrossa som heter duga. Idag hade jag så svullna halsmandlar att det över huvudtaget inte fanns nåt hål ner till svalget. Streptokocktonsolit med risk för komplikationer (pga väldigt högt crp)var svaret. Ja det lät ju upplyftande.. När jag försökte dricka fick jag svälja och svälja och svälja och höll väl snarare på att drunkna i en klunk med vatten än att släcka törsten. Mandlarna är alldeles såriga och har stora fula blåsor. Iaf så kom jag iväg till doktorn idag som ordinerade en dunderkur pencilin. Frågade hur länge det skulle ta innan man blev bättre. Några dagar var svaret! Fy bubblan, fasen, grr också. Jag som skulle iväg på roligheter imorgon.

MEN,,,,,,jag väger 82 kg....*dansar trots värk och ledsamt sinneslag*

Inga kommentarer: