söndag 18 november 2007

Jag har äntligen fått en lägenhet och ska resa utomlands för första gången någonsin.

Vet ni en sak,,,,jag har fått en lägenhet!!!!Han ringde precis och sa att dom hade valt ut mig av alla som varit och tittat och de tyckte jag var den som verkade passa in bäst. De andra i huset hade också tyckt till och de tyckte alla mig...hihi. Det var nog ett smart drag att ta med Saga. Och det var dessutom ok att ha hund där. Helt perfekt ju.
MEN,,lägenheten är liten (55 m2), mkt sliten och dåligt planerad och det är långt till skolan (3 mil enkel), Saga får byta dagis. Men jag bryr mig inte. Äntligen en lägenhet gott folk,,,en lägenhet!! Så nu ska man alltså byta ort(och kommun) med inflyttning 1 Februari. Nu ska då huset säljas så fort papprena på lägenheten är påskrivna. Hoppas det blir en slant över på huset, det lär behövas.
Sen ska jag och lillstrumpan nog ta en sista-minuten-resa om 2 veckor ihop med en kompis och hennes två barn. Blir nog Egypten. Vi behöver det sååå väl nu efter allt tråkigt som hänt. Och vet ni,,Luna har aldrig varit utomlands...*generad* så det kommer bli gudomligt.
Väger idag 83,7,,,,men det kan man väl inte direkt räkna att man får behålla , har ju trots allt varit sjuk.
Äntligen några små solglimtar har ju trots allt visat sig på min mörka himmel!*ler*
Nu kan det väl ändå bara bli bättre får man hoppas.
Nej nu borde jag plugga lite....:D

Inga kommentarer: