torsdag 8 november 2007

Trummorna kallar till dans.....afrodans!

Ja jag får väl mig på att skriva lite om gårdagen en tredje gång. Jag var iaf väg igår på Dancemania på ett träningsställe. Passet bestod av ca 9 låtar med olika dansstilar i ett högt tempo. Och shit vad jobbigt det var! Helt galet jobbigt och svårt med alla steg hit och dit. Slutade många gånger med att alla sprang åt vänster medans jag åt höger och såklart så bumpade jag in i mina grannar både en och två gånger. Men jag dansade på efter bästa förmåga. Men det fast en riktig höjdpunkt och det var låten till afrotrummor. Det var underbart att hoppa och skaka på rumpan och tuttsen till de snabba rytmiska trummorna.Som tur var hade de släckt ner,,,hehe. På Söndagar har de ett pass med enbart Afrodans ochd et hade ju verkligen varit något för mig. Frågan är om jag ska lösa pass enbart för dessa Söndagar. Jag ska nog kanske kolla upp vad ett 10-kort kostar. Så jag får en dos afro varje Söndag. The drums are calling!!!Och idag då, haha,,,Har ont överallt. Till och med träningsvärk över höfterna.*ler*
Vandrade ut från passet efter en timma som en s
tor svettfläck och sååå nöjd med mig själv. Så även om många säkert fick sig ett gott skratt över min klumpighet så hade jag definitivt uppfyllt mitt syfte med att få ett rejält träningspass.
Idag har jag varit i skolan. Inte så mycket mer har väl hänt.



En dagens beställd. Trött Luna kl 07.00 på morgonen.

Inga kommentarer: