lördag 24 november 2007

VARFÖR hon gör det,,(är hon knäpp som ni trodde?)


































Ja ni börjar väl undra.Vad är det egentligen för fel på den här jäkla tjejen som helt enkelt inte kan sluta lägga ut ansiktsbilder på sig själv tagna med mobilkameran på sin blogg. Men ska jag vara helt ärlig är det mer för min egen skull än för eran. Jag har ingen bra kroppsuppfattning och jag har inget bra självförtroende vad det gäller mitt utseende. När jag tar bilder på mig själv så blir de ofta vad jag själv skulle kalla ganska bra (inte alla givetvis, men jag tar många ska ni veta). Detta hjälper mig att skapa en ny bild av mitt utseende. När jag ser mig i spegeln ser jag fortfarande en väldigt fet person trots att jag tappat 41,5 kg. Varför undrar ni kanske,,,och det undrar jag med.



Jag väger nu 83,5 kg,,,kan inte ens minnas när jag vägde så lite sist. Tror det var första året på gymnasiet eller nåt sånt. Men ändå ser jag en stor fet tjockis när jag ser mig i speglen. Men vill verkligen gilla mig själv som jag är. Och jag måste erkänna,,,,jag är en bra bit på vägen. För första gången på många år gillar jag min egen spegelbild. Även om tankarna om mitt utseende och min kropp kan bli betydligt bättre.
Annars så finns det bara en sak som upptar mina tankar just nu,,,men det är min egna lilla hemlis. Bara jag och en person till vet vad jag menar.....*ler*










Min älskade vackra dotter som älva...




1 kommentar:

Anonym sa...

Sikken söt liten älva du har! :-D