söndag 11 november 2007

Flåt allihopa, men jag måste bara få gråta ut lite...

Har inte mycket att skriva. Har haft väldigt jobbiga dagar här hemma. Om någon har "ork och livslust" på burk att sälja, hör av er för guds skull! Jag betalar vilket pris som helst. Just nu känns mycket grått och jag har svårt att se ljust på framtiden. Jag bara undrar, är jag så jävla värdelös? Eftersom absolut ingen verkar ta hänsyn till mina känslor. Är väl inte värd att älskas helt enkelt. Och när jag är så här nere så orkar jag inte äta som jag ska vilket leder till att jag inte går ner nånting i vikt heller. F-N, h-e, ,,,,grrr...!

Det blev ingen afroträning idag. Har bara varit iväg på en fika med Saga på café i Falkenberg. En liten grej som i hennes ögon är jättestort och spännande, då blir det ju så himla mysigt. Träffade en kompis där och en vän till honom. Fikade och pratade lite. Sen gick jag och Saga runt och kikade lite i butikerna där på "köpcentret".

Det är tur att man har Saga. Kunde tyvärr inte hålla mig innan utan var lite ledsen i soffan så hon såg det. Hon kröp upp i mitt knä och kramade mig och kallade mig världens bästa mamma, att hon älskade mig och tyckte om mig och så ville hon gnugga näsorna. Hon är som en ljuv ros i en stor häck med taggiga buskar...


Har bestämt mig för att flytta från Varberg om jag inte hittar lägenhet snarast. Orkar inte med min situation längre. Vill inte flytta eftersom jag då måste byta skola och saga måste byta dagis mm. Men just nu står jag att välja mellan pest eller kolera.
Finns det ingen som har något uppmuntrande till mig snart? Skulle så gärna behöva lite solsken i mitt liv.

Inga kommentarer: