torsdag 22 november 2007

Ja jag lever fortfarande, har bara annat för mig...

Har inte hunnit skriva på ett litet tag.Eller ja hunnit och hunnit. Har helt enkelt gjort annat om kvällarna....;-)...
Det blir nog ingen resa ändå av flera skäl. Dels har jag egentligen inte råd och dels så kan vi inte resa till ställen som kräver vaccinering. Sen tycker jag inte om att hasta ihop nånting. Men det blir nog en 3 dagars tur till Polen iaf med Malin och Malin (syster och kompis). Fast när vi väl sålt huset ska jag garanterat ta en liten resa med lillstrumpan och ha det riktigt gott nånstans.

Ja vad ska jag skriva. Har så smått börjat på att köpa några julklappar. Har köpt ett stort set med pysselmaterial till Saga (hon är i den åldern ju då de ofta älskar att pilla med pysselgrejer). Sen damp det ner en film idag i postlådan från den dvd-klubb vi är med i. (hade glömt att avbeställa, attans också!). Så då får hon Djungelboken specialutgåva i julklapp med.
Annars har jag mest börjat samla till hennes paketkalender. Det blir småsaker som hårsnoddar, nån liten leksak, badskum, blockflöjt pch munspel, badleksaker mm.

Ska lägga in bilder lite senare...

Inga kommentarer: