måndag 5 november 2007

Monday part 2






jaha så vart man här igen då. Det var ju riktigt roligt att blogga måste jag säga. Får göra reklam på msn , familjeliv och viktop så jag får någon som läser också..hehe.



Mineralsminket kom aldrig idag. Brukar ta ungefär 2-3 veckors frakt med flygpost. Så det kommer nog i veckan.



Ringde iaf och kollade upp om träningskort. 300 :- i månaden för studenter kostar det om man binder upp sig på 6 månader. Och då ingår både de olika passen och gymen. Billigare än så kommer man verkligen inte undan. Så jag skulle få ett gratis prova-på-pass på Onsdag. Något dom kallade för "Dancemania" och var inspirerat av olika dansstilar. Ska bli riktigt roligt. Men det blir ju mindre kul att se alla vältränade träningsmänniskor studsa runt i såna trendiga träningskläder. Så kommer barbamamma(=jag) och ska försöka hänga med. Men börjar jag inte kan jag ju heller aldrig ta mig någonstans. Har städat och tvättat och lagat mat.



Har en dotter som är en riktig liten matvägrare också, idag vägrade hon tvärt. Så även om man inte ska krusa så gav jag henne banan och smörgås. Men vad ska man göra? Jag kan ju inte låta henne svälta..Komplicerat det där som attans. Ska ringa vårdcentralen nu för hon har haft så mycket diareér på sistone. Kanske kan hon vara gluten eller laktosintolerant?!









2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej där

Kikar in från Familjeliv. Sonanre (trådstartaren av Visa din blogg ). Min dotter heter också Saga och är född 04. Lite skoj :-D

Kram
Sofia

Anonym sa...

Hej! Jag följer gärna din blogg.. håller själv på att kämpa med vikten, via GI metoden. har hittils gått ner 8 kg.. så det går på rätt håll i alla fall.

Hur gammal är din dotter? *nyfiken* Jag har en liten tjeja här hemma på 10 månader..

Ha de bäst!
//Lina