lördag 17 november 2007

Tyck synd om mig...Jag är sjuk.

Idag är det synd om mig, har varit magsjuk hela dagen. Men nu verkar det faktiskt ha släppt ganska mycket.
var och tittade på en lägenhet igår på en närliggande ort (innebär 6 mils resande om dagen tor), lägenheten var bra sliten och hade extremt dålig planlösning. Men självklart sa jag att jag var intresserad. Men de hade ganska många som skule titta på lägenheten innan de bestämde sig så vi får väl se hur det går.
Annars, ja,,,Det har varit extremt händelselösa dagar nu när jag och lillan varit sjuka. Tur att man har underbara vänner som förgyller ens kvällar på msn. *ler finurligt*


Och det finns en stor fördel med att vara lite sjuk eller vad det nu berodde på och det är att jag äntligen gått ner 1 kg till!!!!!!!!! 84 kg*dansar fågeldansen*

Inga kommentarer: