torsdag 13 mars 2008

-51 kg today!!!!!!!

Tjohoo,,,,idag visade vågen på 74 kg vilket är ytterligare ett kilo ner mot målet på 67 kg...

Detta betyder att jag nu tappat 51 kg sen starten. Hade jag haft modet till det skulle ni få se mina monsterbilder (före-bilder) men jag klarar bara inte av det. De är så förskräckliga att ingen ens kan ana. Snacka om att jag levt i förnekelse. Men jag lovar, de kommer publiceras här nån gång. Kanske när jag nått min målvikt och kan ge er de slutgiltiga före och efterbilderna. Innan dess vet jag inte om jag törs. Men jag borde väl det, den delen av mitt liv tillhör ju det förflutna (ett dystert och mörkt förflutet haha). Ska tänka lite på det , kanske kommer de tidigare än tänkt.

Och oj som min hud har börjat hänga och slappa. Inte så trevligt när det till och med veckar sig på låren. Ser ju helt skrynklig ut. Well,,,,allt är bättre än förr.;-)


Om nåt annat nu då,,,har ett spännande sommarvikariat på G. Kommer nog få jobbet på vårdcentralen här i Tvååker kombinerat med vårdcentralen på v.vall inne i Varberg. Då blir det lite hembesök,lite labb (stickas,,,,mohahaha), hjälpa distriktsköterskorna med mottagningsarbete..Ska bli riktigt givande faktiskt.

Me and my little sisters,,,,Normala? Nääää inte på en fläck....

Inga kommentarer: