onsdag 12 mars 2008

Ynklig som attans,,,

Åh jäklar va sjuk jag är. Feber (fryser och svettas om vartannat), näsan rinner och är täppt samtidigt ,ögonen rinner och svider,värk i hela kroppen, ont i halsen......Staaaackars mig,,,stackars stackars lilla Jenny B. OCh så säger dom att killar lider när dom är ordentligt förkylda. Pyttsan ,,! Dom har bara inte träffat mig än.Finns inget ynkligare än mig när jag är sjuk. Men trots detta så måste jag försöka plugga lite.
Vågen står på blygsamma 74,5 kg. Blir alltid så pluffsig och svullen vid förkylning så nu står den nog på 75 igen. Men men,,,Bara att härda ut.
Och träningen är det verkligen katastrof med! Förra veckan tränade jag inte en enda gång eftersom Saga hade var Magsjuk och nu kan jag inte träna för att jag är sjuk (har dessutom nåt tjorv med hjärtat så jag vågar inte anstränga mig när jag är sjuk). Hoppas verkligen att jag och Saga får lov till att vara friska efter den här omgången.
Ja annars händer inte mycket nytt.Sovit hos Calle några nätter (som alltid är trevligt förstås,,). Kampen med c-uppsatsen fortsätter. Sjukdomarna sinkar ju mig ,,,inte bra.

Inga kommentarer: