måndag 3 mars 2008

c-uppsats,fint väder och vårkänslor...

Tjolahopp mina små bloglovers...!


Sitter och segar mig igenom en massa tråkiga vetenskapliga artiklar som vi ska använda inför c-uppsatsen. Som tur är skriver vi om något som är ganska intressant nämligen om patientens själsliga lidande , vad det är och vad man som sjuksköterska kan göra för att lindra detta lidande.

Ja vikten då,,hm. Vågen står rätt still på 75 kg. Men jag har mens och räknar med 1 kg ner när den är över så jag är nöjd ändå. Har haft så mycket att göra och tänka på de senaste veckorna men försöker ändå träna minst 2 ggr i veckan eller helst 3 plus buggkurserna då.
Ja annars är det inte mkt nytt. Det är fint väder ute (vilket gör en jäkla skillnad på humöret när det gäller mig).
Tror att jag kanske till och med håller på att bli kär i någon...*fnissar lite generat på fjortis-vis*..

;-)

Inga kommentarer: